Powered By Blogger

Sabtu, 24 Disember 2011

SAHaBaT..(sItI NaBiLaH)

Assalamualaikum wbt..
Bismillahirrahmanirrahim..


Malam yang damai ini, berlatar belangkan bunyi hujan.. jam 12.53am.. hati tergerak untuk mencoret sesuatu..


Tadi baru saja selesai berbual di telefon bersama nabilah, my best friend forever... ya Allah.. hanya Allah yang mengerti perasaan rinduku pada dia.. dan juga sahabat2 kami yang lain.. hampir satu jam setengah kami berbual.. berkongsi cerita.. terasa tidak mahu berhenti, namun apakan daya, bonus hari jadiku tamat tepat jam 12 tadi.. salah aku juga kerana hanya teringat untuk menelefon sahabatku itu di saat2 akhir.. maafkan aku sahabat..


Sejujurnya.. kami agak jarang berhubung.. masing2 sibuk dengan urusan masing2.. begitu juga kawan2 yang lain.. tapi Alhamdulillah.. syukur dapat kawan seperti ini.. walaupun terkadang aku lupa untuk membalas, tak pernah jemu dia menghantar mesej.. walaupun kami jarang berbalas mesej.. apatah lagi berbual di telefon.. tapi dia sentiasa ada dalam hati aku.. kerana dia sahabat terbaik yang pernah aku jumpa sepanjang aku hidup di muka bumi Allah ini...


Aku teringin untuk menulis satu entri tentang sahabatku ini.. insyaAllah.. mungkin pada waktu free nanti.. kerana banyak yang ingin aku kongsikan tentang persahabatan aku dan dia..


Kepada sahabatku nabilah. no matter how much friends i'll make.. u'll still be my best and dearest friend..  love u forever...






ya Allah, aku rindu dia.. dan juga mereka.. sahabat2 dunia akhiratku.. :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan